Všechno pěkný, akorát aby soudruzi nezapomněli taky aspoň 3x zvýšit kapacitu přenosové soustavy... ;-) :-P
Odpovědět0 0
Dnes chválím. Aktuální článek, zdroj kvalitní, významově neohnuto. A díky za přímý odkaz na článek na Science.
Odpovědět0 0
Konečně. Už jsem myslel, že tento týden nic nebude. ☺
Odpovědět0 3
Také jsem myslel, že už asi nikdo nenapíše podobný komentář. Obzvlášť na začátku týdne.
Odpovědět4 0
Rozumím tomu správně, že elektroda s větší plochou umožňuje vyšší proudovou hustotu?
Neuvěřitelné!
Odpovědět0 1
Na oplátku musíme použít tlustší kabely k nabíječce napojené na výkonnější elektrárny :)
Odpovědět0 0
Kdyby jsme měli všeho tolik, jako přebytečné a levné elektřiny, to by jsme se měli.
Zbavíme se velkých znečištovatelů, letadel a obřích tankerů.
Odpovědět0 0
Letadlo na baterky ? Jako vážně ? Nebo jak je to myšleno ? A i ten tanker na alternativní pohon bych chtěl vidět dříve než za 50 let.
Odpovědět0 0
Je to myšleno tak, že osobní auta už mají emise velmi malé. Tak nemá moc smysl je měnit za elektromobily. Teď se musíme zaměřit na skutečné znečištovatele. Jinak je to akorát divadýlko a tahání peněz z obyčejných lidí.
Odpovědět1 0
Možná by to chtělo spíš šetřit a až pak řešit, jak moc co znečišťuje zbývající doprava. Jak ukázala šaškémie covidu, přežít se dá i bez několika zahraničních dovolených ročně, bez nákupu deseti nesmyslných spotřebičů určenýh k rychlé spotřebě a vyhození a tak podobně. A příroda na to zareagovala dost viditelým vrácením počasí do normálu. Viz například "nejsušší rok za let" kdy pršelo tolik, že se hladina pozdemní vody skoro vrátila do normálu a tak podobně.
Odpovědět0 0
Nebudeme si nic nalhávat. Dneska je západní společnost zaměřená na spotřebu a výkon. Sice se tím vyrábí spousta odpadu a stresu, ale prachy se točej a a to jde!
Odpovědět0 0